Mirësevini
Informacioni im Bileta ime Pikat e mia Yorumlarım Ndrysho fjalekalimin Pyetjet e bëra më shpesh
Ngjarjet në Biletinial janë një klik larg!

Ülke Seçiniz

Zgjidhni qytetin tuaj dhe vazhdoni argëtimin.

Zbuloni mijëra ngjarje dhe vende...
Kërkimet Popullore
Biletinial Sugjeron
      Biletinial Sugjeron
        Zbuloni qytetin tuaj #Ngjarje speciale për qytetin
        • Türkçe
        • Czech
        • English
        • Türkçe

        Často kladené otázky

        Jak mohu kontaktovat vaše oddělení služeb zákazníkům?

        Naše oddělení zákaznického servisu můžete kontaktovat na e-mailové adrese info@pickaseat.de.

        V jakých hodinách vás mohu zastihnout?

        Můžete nás zastihnout od 9:00 do 22:00, sedm dní v týdnu.

        Kde najdu místo konání akce?

        Informace o adrese místa konání naleznete kliknutím/poklepáním na adresu uvedenou na stránce s detailem události na našich webových stránkách a v mobilní aplikaci.

        Zakoupil/a jsem si vstupenku prostřednictvím webu Pickaseat.com nebo mobilní aplikace. Kde mohu získat fyzickou vstupenku?

        Stránky Pickaseat.com nabízejí možnost „domácí vstupenky“. Při tomto způsobu vám bude vstupenka doručena e-mailem a SMS a každá vstupenka má jedinečné číslo transakce. Během akce stačí ukázat QR kód uvedený v SMS a/nebo e-mailu pověřenému personálu. Vstupenky si můžete vyzvednout také ze zařízení Pickaseat KIOSK na místech, kde jsou k dispozici.

        Nedostal jsem žádný e-mail ani SMS týkající se zakoupených vstupenek. Co mám dělat?

        Nejprve prosím zkontrolujte svou e-mailovou schránku a také složky nevyžádané pošty a spamu, zda v nich není náš e-mail. Pokud náš e-mail ve zkontrolovaných složkách přesto nenajdete, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 0850 333 99 11 v pravém dolním rohu a uvést e-mail a telefonní číslo, které jste použili při nákupu vstupenek. Náš tým vám pomůže s kontrolou a opětovným odesláním SMS.

        Je možné provést změny nebo získat zpět peníze za zakoupené vstupenky?

        Omlouváme se, ale Pickaseat.com je zodpovědný pouze za prodej vstupenek a nemá kontrolu nad samotnými událostmi. Pokud nedojde ke zrušení nebo změně oznámené pořadatelem akce nebo pokud nejsou pořadatelem stanovena zvláštní pravidla, není možné zakoupené vstupenky měnit ani vracet.

        Jsou k dispozici nějaké slevy pro studenty nebo jiné osoby?

        Slevy se mohou lišit v závislosti na konkrétní akci. Pokud je sleva k dispozici, po výběru kategorie vstupenek nebo počtu účastníků na stránce se stránka automaticky aktualizuje, když vyberete možnost slevy, například Student nebo Plná cena. Mějte na paměti, že zákazníci, kteří využívají slevy, musí při vstupu na akci předložit doklady totožnosti, které je opravňují ke slevě. Po zákaznících bez řádného dokladu totožnosti může být požadováno doplatit rozdíl v ceně.


        Proč nelze při nákupu vstupenek na webových stránkách provést výběr sedadla?

        Rozmístění míst na akcích určují pořadatelé. Na některých akcích jsou místa k sezení přidělena, zatímco na jiných je vstupné všeobecné (bez přidělení míst k sezení). U akcí s obecným vstupem si můžete vybrat pouze kategorii, nikoli konkrétní sedadlo. Personál akce vás navede do určeného prostoru podle kategorie zakoupené vstupenky.

        Proč je pro nákupy online stanoven časový limit 15 minut?

        Patnáctiminutový časový limit se uplatňuje z důvodu ochrany práv ostatních zájemců o koupi vstupenek. Pokud osoba, která si přidala vstupenky do košíku, nedokončí nákup do 15 minut, vybrané vstupenky budou automaticky uvolněny z košíku a znovu zpřístupněny k prodeji.

        Proč nemohu zakoupit požadovaný počet vstupenek?

        Maximální počet vstupenek, které lze zakoupit v rámci jedné transakce, je u událostí nastaven na 9. Pokud si přejete zakoupit 10 nebo více vstupenek, můžete provést samostatnou transakci.

        Je možné provést rezervaci bez zakoupení vstupenky?

        Pickeseat.com nenabízí rezervační služby. Rezervaci nelze provést.

        Jak probíhá proces nákupu vstupenek do soukromých lóží?

        U soukromých lóží nelze zakoupit jedno místo; ceny se určují na základě celkové kapacity lóže.

        Mohu zakoupit vstupenky na různé události v rámci jedné transakce, nebo musím provést samostatné transakce?

        Vstupenky na různé události můžete zakoupit v rámci jedné transakce.

        Musím si po zakoupení vstupenky online vyzvednout její fyzickou kopii v pokladně?

        Ne, není nutné vyzvednout si fyzickou kopii jízdenky v pokladně. U každé vstupenky zakoupené na Pickaseat.com stačí ukázat číslo transakce, které jste obdrželi e-mailem nebo SMS, pověřenému personálu v místě konání akce. Vstupenky si můžete vyzvednout také ze zařízení Pickaseat KIOSK na místech, kde jsou k dispozici.

        Proč je při nákupu vstupenek online účtován servisní poplatek?

        Servisní poplatek účtovaný společností Pickaseat.com za online prodej pokrývá náklady spojené s poskytováním služby a usnadněním procesu nákupu vstupenek. Nákupem vstupenek přes Pickaseat.com můžete vstupenky snadno získat, aniž byste museli čekat ve frontě u pokladny. Vstup na akci je možný po předložení čísla transakce, které jste obdrželi prostřednictvím e-mailu a SMS.


        Musím zakoupit vstupenky pro své děti?

        Politika prodeje vstupenek na akce je zcela v kompetenci pořadatele akce. Pokud není uvedeno jinak, je nutné mít vstupenky i pro děti. Případná specifická zvýhodnění nebo slevy pro děti budou uvedeny v podrobnostech akce. Věnujte prosím pozornost věkovým omezením platným pro dané akce.

        Nabízíte slevy při hromadném nebo skupinovém nákupu vstupenek?

        Slevy pro hromadné nebo skupinové nákupy vstupenek se mohou lišit v závislosti na události. Nejlepší je obrátit se na naše středisko služeb zákazníkům a informovat se o takových opatřeních.

        Jaké kreditní karty mohu použít?

        Můžete používat kreditní karty Mastercard, Visa, virtuální karty a debetní karty s funkcí online nákupu a 3D Secure. Vaše karta by měla být povolena pro online transakce.

        Co mám dělat, když ztratím jízdenku?

        Pokud je vaše jízdenka elektronická, nezoufejte, můžeme vám pomoci. Pokud jste si však vstupenku zakoupili fyzicky a ztratili ji, její opětovné vytištění není technicky možné. Proto je vaší povinností zakoupenou fyzickou vstupenku uschovat a chránit.

        Co mohu dělat, pokud jsem si zakoupil/a vstupenku na špatné datum nebo na špatnou událost?

        Před dokončením nákupu vstupenky si pečlivě prohlédněte obsah košíku. Jakmile je proces nákupu vstupenek dokončen, pokud není událost zrušena, nebude n